Chia puding – tervislik ja maitsev hommikusöök

Imeliselt maitsva ja tervisliku chia pudinguga on lihtsalt surepärane alustada uut päeva – killuke suviselt eksootilisi maitseid meie hommikusöögilaual.

Valmistamisaeg: 5 h            Küpsetamise aeg: 0 min          Kokku kuluv aeg: 1 h 30 min

Koostisained

  • 1 purk kookospiima
  • Koch Excellence chia seemneid
  • Värsket mangot (vajadusel mangopüree)
  • Sidrunmelissi
  • 1 banaan
  • Eelistatud marju-vilju – näiteks mustikas, granaatõunaseemned
  • Garneeringuks müslit või Koch Excellence mandlilaaste

Valmistamisõpetus

  1. Lase kookospiimal paar tundi purgis seista – see teeb kindlaks, et kreemjas kooreosa ja kookosvesi eralduksid.
  2. Eralda koorene osa ja pane kõrvale.
  3. Sega paar korralikku lusikatäit kookoskoort koos alles jäänud kookosvedelikuga läbi, et saaksid ühtlase tooniga ja kreemja konsistentsiga segu. Sellele sega omakorda juurde paar suurt supilusikatäit chia seemneid, ning jäta lõplik segu külmkappi nii 4-5 tunniks (või kuni tarretunud).
  4. Püreesta tükeldatud mango koos poole peotäie sidrunmelissiga ja vala segu tarretunud chia pudingu peale.
  5. Lõpuks lisa tippu soovitud garneeringud ja maitselisad – siinkohal viilutatud banaan, mustikas, ning kergvahustatud kookosekreem, mis ennist kõrvale sai pandud!

Retsepti allikas: retseptisahtel.ee